Swing Handel Alternativ


Vänligen Observera Blogginlägg är inte markerade, redigeras eller screenas av Seeking Alpha reditors. Swing Trading med långa alternativ - den grundläggande strategin. Den 24, 2013 10 01 AM. En swing-handlare fokuserar på mycket kortfristiga prisrörelser, som vanligtvis varar mellan tre och fem sessioner Under denna period tenderar priserna att överreaktera sig till omedelbara nyheter och att då korrigera. Detta ger en möjlighet för de handlare som kan göra affärer mot det rådande sentimentet. Svinghandlare vill öppna bullish positioner längst ner i kortfristig prisgunga och stäng dessa ovanpå och öppna sedan de baisse positionerna överst och stäng dem längst ner. Gungan är den emotionella överreaktionen som är typisk för marknaderna och baserad på inkomstöverskridanden, rykten eller oväntad volatilitet. De flesta näringsidkare följer dessa frågor noga, vilket skapar de överdrivna gungorna och swinghandlare gör sina drag som vet att priserna tenderar att vända och kompensera överdrift mycket snabbt - vanligtvis inom tre till f Ive trading sessions. The traditionella swing trading metod som använder lager kräver köper aktier längst ner, väntar på prisuppskattning och sedan stänga positionen På toppen, räknar swing handlare att sälja kort och vänta på en prisnedgång, sedan köpa för att stänga The Problemet är dock att kortslutningen är högrisk och dyr. Följaktligen spelar många swing-handlare bara långsidan av swing. With alternativen i stället för lager, expanderar du och diversifierar och utnyttjar hävstångseffekten. Samtidigt har långa alternativ handel är mycket mindre riskabelt än vad som helst av stock-baserade swing handel, och eventuellt mer lönsamma också. Alternativstrategin innebär att köpa samtal längst ner och sälja på toppen av gungan och sedan köpa satser på toppen och stänga dem längst ner Risker är begränsade till premiekostnaden för de långa alternativen Det är sant att om din timing är avstängd och det kommer ibland att förlora 100 av premien, men kom ihåg att alternativet är en liten del av Kostnaden för de 100 aktierna som alternativet kontrollerar Om du lita på stark återföring och bekräftelse är detta en av de lägsta riskmetoderna för swing trading du kommer att hitta. Fokusering på alternativ som löper ut inom en månad eller mindre och att köpa i strejken eller något i pengarna, är värdet troligt att spåra nära det underliggande som alternativet rör sig längre i pengarna, dess värde kommer att spåra punkt för punkt. Medan alternativa pengar kommer att bli billigare, du kämpa en uppförsbacke för att komma in i det inhemska territoriet som du behöver för att få dessa 3- till 5-dagars vinster. För att få mer perspektiv på insikter till handelsobservationer och specifika strategier hoppas jag att du kommer att gå med mig på var jag publicerar många Ytterligare artiklar Jag skriver också in en vanlig serie av dagliga affärer och uppdateringar. För nya affärer innehåller jag vanligtvis ett lagerdiagram som är markerat med återföring och bekräftelse och ger detaljerade förklaringar till min logik. Länk till webbplatsen för att lära mig mer. Jag erbjuder också en varje vecka nyhetsbrev prenumeration om du är intresserad av en periodisk uppdatering av nyheter och information och en sammanfattning av prestanda i den virtuella portfölj som jag hanterar. Allt det krävs är din e-postadress. Gå med i veckans nyhetsbrev. Jag ser fram emot att ha dig som abonnent. Läs fullständig artikel. Utveckling av Swing Trading. Swing trading är en mycket populär handelsstil för alla typer av investerare. Den kan användas när man investerar i en rad finansiella instrument utöver alternativ som aktier, terminer och utländska valutor. Det är i huvudsak en stil som ligger någonstans mellan det långsiktiga tillvägagångssättet att använda en köp och håll strategi och den mycket korta siktens stil på dagen. Det är typiskt en stil som används av de relativt nya alternativhandeln men det är också ofta favoriserat av dem med mer erfarenhet också Det finns ett antal fördelar att svänga handel och i synnerhet att använda denna stil för handelsalternativ Som med någon typ av investering finns det mycket information du borde lära dig b På den här sidan erbjuder vi detaljerad information om exakt vad som är inblandat i swing trading och varför det är en stil som du bör överväga att använda. Vi har också erbjudit lite råd om hur du genomför det. Följande ämnen är täckta. Vad gör Swing Trading Alternativ Involve. Varför använd en Swing Trading Style. Advice för Swing Trading Options. Options Brokers för Swing Trading Options. Section Innehåll Snabblänkar. Recommended Options Brokers. Read Review Besök Broker. Read Review Besök Broker. Read Review Besök Broker. Read Review Besök Broker. Read Review Besök Broker. Vad innebär Swing Trading Involve. Swing Trading handlar om att leta efter kortsiktiga prismoment och försöka dra nytta av den prismomenten genom att köpa och sälja på ett lämpligt sätt. Som värdet av optionsavtal är i stor utsträckning baserat på värdet av underliggande värdepapper ser du väsentligen ut på prisimpulsen för ett finansiellt instrument, t. ex. aktier, och handlar sedan de relevanta alternativen mot agerar enligt hur du förväntar dig att den underliggande säkerheten ska röra sig. Allmänt kommer du att gå in i en position och sedan avsluta den kort tid senare. Denna tidsperiod kan vara var som helst mellan ett par dagar eller några veckor beroende på hur länge du förväntar dig att prismomentet kommer att vara i slutändan. Med denna stil är du inte lika angelägen om det grundläggande värdet av de berörda värdepapperen och hur de kommer att fungera på lång sikt som du skulle använda en köp och håll investeringsstrategi. Medan någon grundläggande analys av värdepapperen kan verkligen vara användbar. Du ser i grund och botten ut att identifiera situationer där en viss säkerhet sannolikt kommer att röra sig relativt signifikant i priset under en relativt kort tidsperiod. Detta är baserat på mönster och trender När du har identifierat den situationen kan du Köp eller sälja därefter med sikte på att dra nytta av prisrörelserna. Svinghandel kan ske med hjälp av de flesta typer av alternativ och du kan använda olika beställningar till ta långa positioner eller korta positioner på specifika kontrakt Du kan till och med använda en kombination av olika kontrakt och beställningar för att skapa spreads vilket kan öka antalet möjligheter till vinst. Spreads kan också användas för att begränsa riskexponeringen i en viss position genom att minimera potentiella förluster . Det finns faktiskt två olika former av swing trading alternativ mekanisk och diskretionär Mekanisk swing trading innebär att följa en rigid uppsättning regler för att fastställa fasta ingångspunkter och utgångspunkter och du kan även använda programvara för att bestämma vilka transaktioner du ska göra och när diskretionär swing trading är baserad på att använda din egen bedömning och analys för att fatta beslut. Varför använd en Swing Trading Style. Av de två mest erkända handelsstilarna, swing trading och använda en köp för att hålla investeringsstrategi är swing trading överlägset mest lämplig stil för alternativ Köp att hålla strategi är inte riktigt lämpligt, eftersom alternativen är i grunden korta Terminella handelsinstrument De flesta kontrakten löper ut efter några månader eller kortare, och även den längre terminen LEAPS löper vanligtvis efter ett år. Som sådana är alternativen det perfekta verktyget för swing trading. Swing trading är mycket mindre intensiv än dagens handel och också mycket mindre tidskrävande Med dagens handel måste du vara beredd att spendera hela dagen övervakning av marknaderna medan du väntar på rätt tid att gå in och ut ur positionerna. De nivåer av koncentration som krävs kan vara mycket tömning och det kräver en mycket specifik färdighet som är inställd på lyckas med att använda denna stil Swing trading är å andra sidan en perfekt mitten för dem som vill se en rimlig snabb avkastning på sina pengar men inte ha tid att ägna sig åt att köpa och sälja hela dagen, varje dag. en bra stil för dem som är relativa nybörjare och de som håller på heltidsjobb eller har andra tillfällen åtaganden under arbetsdagen. Det är möjligt att markera potentiella svängningar, ange den aktuella positionen och t hönan kolla bara hur din position är faring i slutet av varje dag eller till och med varje par dagar innan du bestämmer om du vill lämna den positionen. Du kan ställa stoppförluster eller använda sprickor så att du aldrig riskerar att förlora mer pengar än du är bekväm med Du kan faktiskt använda spridningar i en rad strategier, varav några är särskilt användbara för swinghandel när du inte övervakar prisförändringar på marknaden. Grunderna i denna stil är relativt lätta att komma till grepp med vilket är en annan bra anledning att ge det ett steg Du behöver inte ha en stor mängd kunskaper för att komma igång, du behöver bara veta hur alternativen fungerar och vara beredd att ägna en rimlig tid till att leta efter rätt möjligheter Det finns oundvikligen vissa risker, men den här stilen låter dig i stor utsträckning ta den risknivå du är bekväm med och det ger dig fortfarande chansen att göra några anständiga vinster. Rådgivning för Swing Trading Option s. Planering och undersökning är mycket viktigt för alla som vill använda denna stil. Du borde vara väl förberedd och ha en bra uppfattning om exakt vilka typer av mönster och trender du letar efter och vilka transaktioner du ska göra i vilken som helst given situation Du vill ha en viss flexibilitet i det sätt du handlar med, men det kan definitivt hjälpa till att ha en tydlig uppsättning mål och en definierad plan för hur du ska uppnå dessa mål Marknaden kan vara oförutsägbar så du behöver för att kunna anpassa sig i enlighet med det. En solid plan ger dig åtminstone en plattform för att fungera. Goda analytiska färdigheter är väldigt användbara Du behöver inte fatta beslut så fort som om du var daghandel så att du har tid att analysera situationer och träna ut de bästa inmatnings - och utgångspunkterna för ett visst mönster eller trender som du identifierar. Det är också viktigt att vara tålmodig. Om du inte kan hitta en bra inträdespunkt för att dra nytta av en prissvingning, måste du ha skivan ipline och tålamod att vänta tills ett tillfälle presenterar sig själv Du behöver inte göra affärer varje dag om det inte finns några lämpliga som ska göras och nyckeln till framgång handlar verkligen om att välja rätt möjligheter och genomföra dina transaktioner till höger time. It är en bra idé att ställa maximala förluster på alla positioner du anger. Det är osannolikt att du kommer att få dina förutsägelser och prognoser rätt varje gång du går in i en position, och ibland kommer priserna att röra sig mot dig. Du bör alltid vara beredd att skära dina förluster och komma ur ett dåligt läge kan det och kommer att hända och du måste bara se till att dina bra affärer uppväger dina dåliga affärer. På samma sätt borde du alltid ha en målvinst för en position och stänga din position när du har gjorde att vinst Att försöka pressa extra vinst ut ur ett öppet läge kan lika lätt resultera i att du förlorar vinsten Du kan enkelt ställa in dina parametrar för att begränsa förluster och låsa vinster genom att använda stopporder alternativ spridas eller en kombination av båda. Options Brokers för Swing Trading Options. En av de viktigaste besluten du måste göra innan du börjar med detta eller någon annan stil är vilken börsmäklare du ska använda. Använda en online-mäklare Det är inte nödvändigt för swing trading som det är för daghandel men du kan använda en traditionell mäklare om du vill. Men det finns fortfarande många fördelar med att använda en online-mäklare, till exempel erbjuder de i allmänhet billigare avgifter och provisioner som hjälper dig att placera dina beställningar. För ytterligare råd om detta ämne, skulle vi föreslå att du läser följande sida Välja en Online Options Broker. Swing Trading Options Strategies. Under de senaste månaderna har jag fått flera e-postmeddelanden som frågar mig frågor om Swing Trading Options Strategies och hur att tillämpa våra handelsstrategier till optionsmarknaden Ursprungligen bestämde jag mig för att diskutera alternativ eftersom jag ville fokusera mycket på swing trading och daghandel Lager, F utures och valutor. Jag tänkte att detta var mer än nog för att de flesta skulle börja lära sig om marknaderna och jag berättar alltid mina elever att de ska hålla sig borta från strategier för swing trading options till de har ett bra handhav på att tjäna pengar med faktiska tillgångar innan de flyttas vidare till trading derivatives. My tar på Swing Trading Options Strategies. When jag började handla tillbaka i början av natten, var min utveckling lager, råvaror, index futures, aktieoptioner, Forex När jag började handla alternativ jag redan visste tillräckligt om marknaderna och ännu viktigare om risken för att göra rimligt bra handelsbeslut. Men om jag började handla alternativ i stället för andra marknader tvivlar jag på att jag skulle ha utvecklat den nödvändiga grunden och disciplinen för att lyckas med options. Options Volatility är nyckeln till framgång. En av de största anledningarna till att nybörjare går i trubbel när de först börjar swing trading alternativ strategier är att de saknar den grundläggande förståelsen av underförstådda vola tility och hur underförstådd volatilitet kan påverka och snedvrida priset på options. Did du vet att alternativen kan öka och minska i värde baserat på enkel uppfattning och ingenting mer Visste du att vid en tidpunkt som under börsbrottet 87, BOTH samtal och satser ökade i värde flera gånger över, helt enkelt på grund av rädslan att investerare tog in på marknaden. Med alternativen är den viktigaste faktorn inte marknadsriktning utan framtida uppfattning om pris eller implicit volatilitet som visar marknaden s åsikt om lagerets potentiella rörelser eller marknadens förväntningar om framtiden. Jag kan spendera de närmaste 2 timmarna som förklarar dig den tekniska definitionen av underförstådd volatilitet och alternativprissättning. Jag brukade vara besatt av Black-Scholes-modellen och sannolikhetsberäkningarna och jag kommer att dela en liten historia med dig. Detta hade en stor inverkan på mina swing trading options strategier och hur jag konstruerade mina strategier efter denna olyckliga händelse occu rred. My Personal Options Trading Story. I remember första gången jag läste Alternativ som en strategisk investering var bibeln om alternativhandel boken över 800 sidor och jag kommer ihåg att läsa varje sida och tänker på att ju mer jag lär mig om underförstådd volatilitet och alla olika strategier, desto mer lönsamma skulle jag bli. Jag kommer ihåg att förstå att om du säljer alternativ som har hög volatilitet så kommer du i det långa loppet att tjäna pengar, eftersom statistiska alternativ kommer att gå till verkligt värde så med tiden kommer du tjäna pengar på säljer dyra alternativ och köper dem tillbaka när volatiliteten är låg. Det var förnuftigt för mig eftersom jag naturligtvis tänker med sannolikhet och det var inget annat än att få något dyrt och bli av med det när det var billigt. Jag blev väldigt upphetsad och rusade ut för att få nästa morgon Investors Business Dagligen på nyhetsstället fanns det inget internet och nästa dag kom papper kl 8 på kvällen innan. Jag minns tidningen hade en o ptions bord som gjorde det väldigt enkelt att få alla alternativpriser som handlades den dagen Detta skulle ge mig åtminstone en aning om vad man ska leta efter och vad vad billig eller dyr volatilitet som är klok. Jag hamnade plocka ca 5 lager och de var alla tekniska aktier och volatiliteten på dem var extremt höga, jag menar att dessa sugor var prissatta två till tre gånger vilka andra alternativ var prissatta med liknande risk och slagspris Jag trodde att jag verkligen blev lycklig här och nästa morgon slutade jag sälja ca 5 000 värden av premie som hade ungefär 3 veckor att gå före utgången. Jag trodde jag upptäckte Options Trading Holy Grail. Jag trodde jag gjorde riktigt bra och kunde inte tro min lycka, jag trodde att jag hittade guldet i slutet av regnbågen , men naturligtvis och alla som någonsin sålt alternativet premie kommer att berätta att tiden börjar gå mycket långsamt när du säljer alternativ. Om tiden i ditt liv går för fort, föreslår jag att du säljer några premier och plötsligt veckor kommer att gå vid lika månader. När jag återvänder till min berättelse inom de närmaste 4 till 5 dagarna, var och en av de alternativ som jag sålde ökat i pris dramatiskt. En aktie köpte ut, den andra aktien hade otroligt intjäning och de andra tog bara av . Det här är när jag tänkte på något väldigt viktigt och jag vill att du ska förstå det utan att förlora din tröja. När alternativen är alltför dyra finns det vanligen en mycket stark bakomliggande orsak till detta, precis som när du går till racerbanan och bästa hästarna betalar ut 2 till 1 medan hästarna som är mindre benägna att vinna har odds på 10 till 20 till 1, det är orsaken till detta och vanligtvis är det rätt på pengarna. Min anledning att berätta för dig den här historien är att jag inte t vill att du ska bli alltför upptagen i grekerna eftersom de aldrig hjälpt mig att göra ett öre handelsalternativ. Alla de program som säger dig vilket alternativ är dyrt eller vilket alternativ är billigt är bra, men problemet är de inte berättar för dig VARFÖR alternativet är billigt eller varför det är s dyrt och om alternativet har en puls eller någon typ av volym till den, kommer det vanligtvis att vara prissatt högt eller lågt på grund av en bakomliggande orsak, och det här är något som de grekiska aldrig kommer att berätta för dig och det har mycket mer inverkan på optionspriset än någon matematisk eller statistisk beräkning någonsin kommer. Sving Trading Options strategi som fungerar. Nu när du förstår lite om hur alternativen är riktigt prissatta, kommer jag att dela en bra swing trading alternativ strategi med dig som du kan ansöka genast till de flesta finansiella marknader. Denna strategi tar hänsyn till underförstådd volatilitet, så du kommer att köpa både samtal och sätter när de är billiga eller när det är underförstått att volatiliteten är på din sida. Som du vet, jag är inte en motortrendör, betyder det att jag alltid följer trend och försök att inte välja marknadstoppar eller bottnar, men när du handlar om handel betyder handel i riktning mot trenden köpoptioner till dyra priser och motverkar dem när de är dyrare, ett sätt att bekämpa implicit volatilitet är att använda en counter trend metod. Jag brukar inte använda counter trend metoder med tillgångar, men i det här fallet är vi inte handel tillgångar vi handlar derivat av dessa tillgångar, så vi måste handla lite annorlunda. En av mina Favoritmetoder till tiden mina köp är att använda marknadsmässiga konsumtionsmönster, det är ett liknande mönster till ett Tail Gap-mönster som du kan ladda ner gratis på vår hemsida, klicka här för att ladda ner svansavstånd. Vad vi vill se är en utmattning eller om det finns ingen lucka, åtminstone en stapel med en stor räckvidd som öppnar i en riktning och stänger i en annan riktning. Du kommer vanligtvis att hitta ungefär två gånger eller tre gånger per år på de flesta stora lockstockar som inte trender starkt. Lågt. I det här exemplet Valero Energy går ett stort lager i en omgång när de flesta handlare väntar längre uppåt. Detta är när volatiliteten på uppsidan är väldigt hög. Om du skulle köpa ett köpalternativ till denna prisnivå tvivlar jag på du skulle göra e pengar, även om börsen skulle för cirka 4 till 5 poäng. Aktien skulle verkligen behöva röra sig starkt för att köpoptionerna fortsätter att vinna, om inte momentet skulle sakta ner och volatiliteten skulle minska. En smart näringsidkare skulle köpa PUT-alternativ när beståndet börjar bryta ner. Försäljningsalternativen skulle ha så liten volatilitet att även om marknaden gick emot dig för en dag eller två skulle alternativet inte vara så lågt att optionspriset troligen inte skulle minska för mycket. När Premium är billigt. I det här exemplet har vi ett nästan perfekt exempel på ett utmattningsmönster till nackdelen. När den här dagen hände, var köpoptionerna mycket övervärderade, så mycket att om du skulle köpa en sätta han dagen före den stora droppen, du skulle knappt se någon ökning av priset. Men om du köpte ett CALL-alternativ runt den tid marknaden slog ut och även om du var borta med några få poäng, skulle volatiliteten vara så låg med möjlighet att det knappt skulle gå emot dig. Keep Swing Trading Options Strategies Simple. I hoppas den här korta artikeln om swing trading options strategier gav dig några idéer om dina egna alternativ handel och hur man sätter ihop arbeta swing trading alternativ strategier. Alltid komma ihåg att underförstådd volatilitet inte är något du kan ignorera och det kan ta på ett eget liv och förvränga det verkliga värdet av ditt optionsavtal Ja, marknaden kan gå upp och ditt alternativ kan komma att minska i värde eftersom marknadens uppfattning om framtiden inte är lika optimistisk som det var två dagar tidigare. Varar dig det bästa. Roger Scott Senior Trainer Market Geeks.

Comments